Minden, ami VoCore

VoCore2 megrendelés

2019/06/03. - írta: Dey

Aki úgy dönt, hogy megrendelné a VoCore2-t, így teheti meg.

Első lépésként látogassunk egy a vocore.io weboldalra, tekerjünk le az oldal aljára, és hosszasan mérlegeljük, hogy melyik változatot szeretnénk kicsiny otthonunkban nyomkodni. Érdekes tény, hogy a kiszállítás költségét az ár már tartalmazza. Csinos.

vocore2-all.jpg

Válasszuk ki a mennyiséget, és kattintsunk a zöld "Checkout here" gombra. Itt kiválaszthatjuk, hogy simán postázva kérjük a cuccot, vagy expressz. Ha minden szuper, a "Proceed to Paypal" gombbal már fizethetjük is a számlát. Sajnos csak Paypalos fizetési lehetőség van, akinek még nincs olyan, az javaslom regisztráljon, mert a dolog egyszerű, ingyenes, és teljesen fájdalommentes. Cserébe nagyon hasznos és kényelmes tud lenni egy Paypal fiók. :)

shipping.png

Ha fizettünk, hamarosan (kb 1 munkanap) emailt kapunk arról, hogy a küldemény úton van. Emellett kapunk egy hosszú csomagazonosító kódot is (Trace ID), amivel a VoCore website alján a paypalos email címünkkel ellenőrizhetjük a cucc aktuális állapotát és hollétét.

shipping2.png

Na, hát ez nálam pont nem működött :D, ugyanis a megadott linken a csomagom azonosítójára mindig azt mondta a rendszer, hogy ismeretlen. De erről később.

Várakozás

A blogon található egy régi bejegyzés, amiben szépen össze van szedve, melyik országba kb hány nap a szállítási idő. Expressznél ugye 2-5 napon belül megérkezik a csomag, ha a zsebünkbe nyúlunk. A magyarországi 20 nappal annyira nem is lőttek mellé, hozzám 23 nap alatt ért ki a stuff.

Természetesen a fenti bug miatt, hogy a csomagom ismeretlen a rendszerben, volt pár aggodalmas percem, aztán rájöttem, hogy azért költöttem én már ennél nagyobb összeget is baromságra. És a fejlesztő srác blogját olvasgatva valahogy az volt az érzésem, hogy nem a megrendelőktől lehúzott 20 dollárokól akar meggazdagodni.

A csomag

Maga a csomagolás nincs túlbonyolítva, egy egyszerű légbubis boríték, benne egy zacsiban a VoCore.

vocore-zacsi.jpg

Kibontás, USB-be dugás, örülés. Egyszerű, és nagyszerű, működik. Kezdődhet a játék :)

A kellemes meglepetés

Újabb 2-3 hét elteltével meglepődve tapasztaltam, hogy jött megint egy China Post boríték. Kibontás után még nagyobbat néztem, ugyanis egy másik VoCore2 fogadott, pontosan olyan, mint amit előzőleg rendeltem. Nem volt nehéz kikövetkeztetni, hogy mivel a csomagom száma nem létezett a China Post tracking rendszerében, jogosan hitte a feladó (is), hogy valahol elveszett. Így kérdés nélkül kipostázott nekem egy másikat.

Gondoltam azért csak rákérdezek már, hogy mivan. Írtam is egy üzit az arcnak, hogy gondolom véletlenül kaptam még egyet, de alapvetően nem para, mert amúgy is akartam rendelni egy másikat is. Szóval elküldeném az árát. Emellett engedélyt kértem a VoCore Hungary név használatára, mert szeretném a saját tapasztalataimat ezen a néven továbbosztani.

A következő választ kaptam:

vocore-support.png

Ezek szerint küldjem el a pénzt, de ha ez megterhelő, akkor meg ne. :D Megköszönte, hogy osztom az igét, és be is lájkolta az első youtube videómat.

Végkövetkeztetés?

Egyszerű rendelés, van package tracking, lelkiismeretes support. Ez külön pirospont, hogy nyomonkövette a postázott csomagomat, és mivel elveszettnek tűnt, kérdés nélkül kaptam másikat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vocore.blog.hu/api/trackback/id/tr8114873820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása